:)

Thursday, April 15, 2010

15042010 ♥ 黎錫仁生日快樂。


黎錫仁 我祝你生日快樂。
我感觉到我祝你很多次了 = =
没关系没关系
一年一次才能够听到 =]
记得,你是幸福的 =D
因为在你身边的朋友都很关心你
你不是没有朋友 你有很多朋友 但你却没发现而已
所以呢,你是开心&幸福的猪。 哈哈
Treasure all what you have.
You're the best among my friend. HAHA

BABI, HAPPY BIRTHDAY !

2 comments:

I'm xiren said...

damn touch .``

:]]]]] THX YOU MISS pig :)))

JANE ONG said...

One year once =]
you're welcome =DDD

Thursday, April 15, 2010

15042010 ♥ 黎錫仁生日快樂。


黎錫仁 我祝你生日快樂。
我感觉到我祝你很多次了 = =
没关系没关系
一年一次才能够听到 =]
记得,你是幸福的 =D
因为在你身边的朋友都很关心你
你不是没有朋友 你有很多朋友 但你却没发现而已
所以呢,你是开心&幸福的猪。 哈哈
Treasure all what you have.
You're the best among my friend. HAHA

BABI, HAPPY BIRTHDAY !

2 comments:

I'm xiren said...

damn touch .``

:]]]]] THX YOU MISS pig :)))

JANE ONG said...

One year once =]
you're welcome =DDD