:)

Thursday, December 10, 2009

今天。

10th December 2009
最近爸爸的店没什么人。
我超得空 = =

-
早上收到朋友的信息说今天不能去。
换成明天了。
天 = =
明天我有补习,不够时间啦。
算了。

-
下午check电话的balance,被吃钱 !
吃掉我的五块 !
还有,线一封信息本来是RM0.01
现在变成了一封信息就要RM0.11
stupid student package for HOTLINK !!
气死人气死人气死人。
算了。

-
显啊。
要补习 = =
很懒惰而且又很累,虽然每天都有在家睡午觉 XD

-
Christmas coming soon.
school reopen is coming.
30th Dec need to go back to school again. zzZzz
ended up my Form 4's life just like this.
need to catch up my studies.
never let any chances to go.

next year Form 5.
I AM AN OLD LADIES. LOL

No comments:

Thursday, December 10, 2009

今天。

10th December 2009
最近爸爸的店没什么人。
我超得空 = =

-
早上收到朋友的信息说今天不能去。
换成明天了。
天 = =
明天我有补习,不够时间啦。
算了。

-
下午check电话的balance,被吃钱 !
吃掉我的五块 !
还有,线一封信息本来是RM0.01
现在变成了一封信息就要RM0.11
stupid student package for HOTLINK !!
气死人气死人气死人。
算了。

-
显啊。
要补习 = =
很懒惰而且又很累,虽然每天都有在家睡午觉 XD

-
Christmas coming soon.
school reopen is coming.
30th Dec need to go back to school again. zzZzz
ended up my Form 4's life just like this.
need to catch up my studies.
never let any chances to go.

next year Form 5.
I AM AN OLD LADIES. LOL

No comments: